Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Структура дэпо

Маторвагоннага дэпо Мінск як самастойнае прадпрыемства было арганізавана ў студзені 1964 года для забеспячэння пасажырскіх перавозак у прыгараднай зоне г. Мінска на першым электрыфікаванымі ўчастку Мінск – Аляхновічы і выканання дэпоўскага рамонта электрацягнікоў.

У склад дэпо ўваходзяць:

  • калоны лакаматыўных брыгад;
  • участак вытворчасці ТР3, ТР2;
  • участак вытворчасці ТО3, ТР1;
  • участак па абслугоўванню і рамонту электрацягнікоў серыі ЭП;
  • участак кантрольна-вымяральных прыбораў;
  • аўтаматны ўчастак;
  • электрапаратны ўчастак;
  • колава-рэдуктарны ўчастак;
  • участак па абслугоўванню і рамонту кузаўнога і унутрывагоннага абсталявання электрацягнікоў;
  • участак вытворчасці ТО2;
  • участак мойкі-уборкі электрацягнікоў;
  • участак па рамонту і абслугоўванню абсталявання;
  • электрасілавы ўчастак;
  • участак па абслугоўванню і ўборцы тэрыторыі, будынкаў і збудаванняў.

Прыпісны парк дэпо ўключае ў сябе 39 электрацягнікоў серыі ЭР9 (серыі М, Е, Т, ТМ) вытворчасці Рыжскага вагонабудаўнічага завода;

6 чатырохвагонных электрацягнікоў серыі ЭПГ і 4 чатырохвагонных электрацягніка серыі ЭПР, 6 пяцівагонных электрацягнікоў серыі ЭПР, 2 сямівагонных электрацягніка серыі ЭПМ вытворчасці швейцарскай кампаніі Stadler Bussnang AG;
2 манеўровых цеплавоза ТМЭ3.

Маторвагоннае дэпо ажыццяўляе тэхнічнае абслугоўванне і бягучы рамонт электрацягнікоў, падрыхтоўку і выдачу саставаў электрацягнікоў на лінію.

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць