Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Сістэма менеджменту якасці

У 2009 годзе кіраўніцтвам прадпрыемства было прынята рашэнне аб укараненні сістэмы менеджменту якасці ў адпаведнасці з патрабаваннямі міжнароднага стандарту ISO 9001, дакладней яго аналагу ў Рэспубліцы Беларусь — СТБ ІСО 9001 на вытворчасць электрамантажных работ у прыладах сігналізацыі і сувязі.

22 снежня 2009 года быў атрыманы сертыфікат адпаведнасці, які зарэгістраваны ў Рэестры пад № BY/112 05.01. 002 01929 . 

 
Укараненне сістэмы менеджменту дазволіла:
  • павысіць якасць вырабляюцца электрамантажных работ (якія выконваюцца пры правядзенні будаўніча-мантажных работ);
  • адпаведна павялічылася прыбытак у выніку паспяхова выкананых будаўніча-мантажных работ;
  • павысіць узровень кампетэнтнасці і кваліфікацыі персаналу;
  • павысіць узровень адказнасці персаналу за якасць выконваемых работ на ўсіх узроўнях;
  • забяспечыць рост задаволенасці спажыўцоў, як знешніх, так і ўнутраных, якасцю аказваемых паслуг і работ, якія праводзяцца.

У цяперашні час на прадпрыемстве знаходзіцца ў працаздольным стане і пастаянна ўдасканальваецца сістэма менеджменту якасці. У 2015 годзе Мінская дыстанцыя сігналізацыі і сувязі паспяхова пашырыла вобласць функцыянавання сістэмы менеджменту, уключыўшы ў яе і асноўную дзейнасць. У выніку чаго быў атрыманы сертыфікат на «вытворчасць электрамантажных работ у прыладах сігналізацыі і сувязі; тэхнічнаму абслугоўванню і рамонту прылад сігналізацыі, цэнтралізацыі, блакіроўкі чыгуначных станцый.

сертификат 2.jpg

 
 

Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць