Адміністрацыйныя працэдуры
Выкананне адміністрацыйных працэдур, згодна пераліку, зацверджанага Указам Прэзідэнта Рэспублікі беларусь ад 26 сакавіка 2010 года №200 і адзінага пераліку, зацверджанага Пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 24.09.2021 №548 у аддзяленні чыгункі арганізавана на падставе загаду ад 2023/02/24 №54П “Аб арганізацыі работы па выкананні адміністрацыйных працэдур ва УП “Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі”
Заява можа быць пададзена:
нарачным (кур’ерам), па пошце, калі ў адпаведнасці з заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах не патрабуецца асабістая прысутнасць зацікаўленнай асобы па адрасе: 220006, г.Мінск, вул.Свярдлова,28;
Рэжым працы: з 08:00 да 17:00 (абедзенны перапынак з 12:00 да 13:00), выхадны: субота-нядзеля.
У выходныя і святочныя дні заявы на ажыцяўленне адміністрацыйных працэдур пакідаюцца ў скрыні для ўваходнай карэспандэнцыі, усталяваным у весцібюле адміністрацыйнага будынка УП “Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі”- Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў апараце кіравання УП "Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі" па заявах грамадзян і спіс асоб, адказных за выкананне адміністрацыйных працэдур і вядзенне па іх справаводства
- Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў апараце кіравання УП "Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі" ў дачыненні да юрыдычных ліц і індывідуальных прадпрымальнікаў і спіс асоб, адказных за выкананне адміністрацыйных працэдур і вядзенне па іх справаводства
- Узоры заяў (артыкул на рускай мове)