Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

Language
Чым Вам дапамагчы?

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Паслугі

Каб Ваша паездка была камфортнай, а час у дарозе ляцеў хутка, праваднікі цягнікоў фарміравання Мінскага аддзялення чыгункі аказваюць пасажырам наступныя паслугі:
  • прадастаўляюць камплекты пасцельных рэчаў. Кошт аднаго камплекта бялізны з улікам ПДВ:
  • у плацкартным і купэйным вагонах (акрамя фірменных цягнікоў) — 2 руб.;
  • у плацкартным і купэйным вагонах фірменных цягнікоў — 2 руб. 50 кап.;
  • у вагонах “СВ усіх цягнікоў — 4 руб.

 У кошт праязных дакументаў на праезд у міжнародных пасажырскіх цягніках, прычапных і бесперасадачных вагонах фарміравання Беларускай чыгункі ўключаецца кошт пасцельнай бялізны.

Пры руху пасажыраў ва ўнутрырэспубліканскіх зносінах сэрвісныя паслугі, у тым ліку пасцельныя рэчы, індывідуальныя санітарна-гігіенічныя камплекты прадастаўляюцца правадніком вагона па жаданні пасажыра.

Аплата паслуг, у тым ліку за камплект пасцельнай бялізны, у цягніках фарміравання іншых чыгунак ажыццяўляецца ў нацыянальнай валюце краіны прыналежнасці вагона.

  • прапаноўваюць прахаладжальныя напіткі, кандытарскія вырабы і халодныя закускі, а таксама абслугоўванне ў вагонах-рэстаранах і купэ-буфетах;
  • прапаноўваюць газеты і часопісы;
  • забяспечваюць трансляцыю музыкі і відэа;
  • прапаноўваюць шашкі, шахматы;
  • прадастаўляюць посуд аднаразовага карыстання і некаторыя прадметы побыту;
  • рэалізацыя сувенірнай прадукцыі.
Хуткія цягнікі № 2/1 Мінск-Масква «Беларусь», № 86/85 Мінск-Кіеў «Белы бусел», прычапная група вагонаў Мінск–Санкт-Пецярбург у складзе хуткага цягніка № 52/51 Брэст–Санкт-Пецярбург з'яўляюцца фірмовымі.
 

У кошт праязных дакументаў за межы Рэспублікі Беларусь уключаны кошт пасцельнай бялізны.

У вагонах цягнікоў № 2/1, 52/51, 86/85 (у вагонах з фірмай і паслугамі) у кошт праязных дакументаў за межы Рэспублікі Беларусь уключаны наборы гарантаванага харчавання.

Кожнае купэ вагонаў СВ у фірменных цягніках аснашчана тэлевізарам і службовым відэаканалам, які дазваляе бачыць, што адбываецца ў калідоры перад уваходам у купэ.

Пры неабходнасці пасажыры таксама могуць скарыстацца ЗВЧ-печчу.

На нашых вакзалах мы прапануем пасажырам комплекс паслуг:
  • папярэдняе (ад 45 сутак да адпраўлення цягніка) афармленне праязных дакументаў для праезду «туды»,«назад» і ад іншай станцыі на пасажырскія цягнікі ўнутрырэспубліканскіх і міжнародных зносін (краіны СНД і Балтыі);
  • папярэдняе (ад 60 сутак да адпраўлення цягніка) афармленне праязных дакументаў для праезду «туды»,«назад» і ад іншай станцыі ў міжнародных зносінах (далёкае замежжа);
  • пераафармленне праязных дакументаў на цягнік, які адпраўляецца раней, або вагон больш высокай катэгорыі;
  • вяртанне плацяжоў за нявыкарыстаныя праязныя дакументы або неадпраўлены багаж;
  • прыём і афармленне групавых заявак на набыццё праязных дакументаў па наяўным і безнаяўным разліку;
  • заказ праязных дакументаў праз сетку Інтэрнэт;
  • афармленне праязных дакументаў, аплачаных праз сетку Інтэрнэт;
  • прадастаўленне інфармацыі пра расклад руху цягнікоў, умовы і кошт праезду ў цягніках, тэл. 105 (РУП «Белтелеком», УП «Велком», СООО «МТС», ЗАО «БеСТ») (круглосуточно);
  • перадача аб'яў па вакзальным радыё;
  • папярэдні прыём, афармленне і захоўванне багажу і грузабагажу;
  • апавяшчэнне атрымальніка аб прыбыцці багажу па тэлефоне, праз паштовае аддзяленне сувязі, тэлеграф;
  • дастаўка ручной паклажы пасажыраў насільшчыкамі станцыі;
  • перавозка грузаў багажнымі вагонамі да станцыі назначэння;
  • пагрузка, выгрузка і ўзважванне багажу;
  • упакоўка багажу па тэхналогіі, якая забяспечвае яго захаванасць па шляху руху;
  • прадастаўленне месцаў для захоўвання ручной паклажы ў камерах захоўвання;
  • добраахвотнае страхаванне пасажыраў;
  • выдача копіі праязнога дакумента пасля ажыццяўлення паездкі пасажыра (пры неабходнасці пацвярджэння паездкі ў выпадку адсутнасці арыгінала праязнога дакумента);
  • прадастаўленне плошчаў для размяшчэння рэкламы на вакзале на дагаворнай аснове.
Зала павышанай камфортнасці «Сэрвiс-цэнтр «Клуб СВ» на чыгуначных вакзалах станцый  Мінск-Пасажырск і  Орша-Цэнтральная
 

Якасна новы ўзровень сэрвісу і камфорту прапаноўвае чыгуначны вакзал у зале павышанай камфортнасці «Сэрвiс-цэнтр «Клуб СВ» станцый Мінск-Пасажырскі і Орша-Цэнтральная. Ва ўтульнай  атмасферы наведвальнікі клуба могуць адпачыць ад вакзальнага шуму і мітусні, атрымаць шырокі спектр паслуг. У першую чаргу клуб разлічаны на пасажыраў, якія набылі білет у вагон СВ. Для іх 3-гадзіннае знаходжанне ў зале павышанай камфортнасці будзе бясплатным. Аднак клуб могуць наведаць і ўсе жадаючыя - аплаціўшы ўваход.

У зале павышанай камфортнасці «Сэрвiс-цэнтр «Клуб СВ» Мінскага чыгуначнага  вакзала створана ўсё для абсалютнай зручнасці наведвальнікаў. Шырокі спектр паслуг сэрвіс-цэнтра закліканы палепшыць час чакання для пасажыраў з максімальным камфортам. Тут Вы можаце вырашыць тэрміновыя пытанні перад паездкай, каб час быў патрачаны  з карысцю. 

Наведаўшы «Сэрвiс-цэнтр «Клуб СВ» на 2-ім паверсе будынка вакзала, Вы можаце скарыстацца наступнымі паслугамі:
  • зарадка мабільных прылад;
  • даведачна-інфармацыйныя паслугі (расклад руху цягнікоў, правілы праезду, паслугі вакзала, маршрутная сетка гарадскога грамадскага транспарту, гарадскія славутасці);
  • трансляцыя тэлепраграм;
  • доступ у інтэрнэт (Wi-Fi  правадной);
  • заказ на афармленне чыгуначных праязных дакументаў;
  • заказ на браніраванне месцаў у цягніках;
  • заказ на браніраванне месцаў у пакоях адпачынку (гасцініцы) вакзалаў Беларускай чыгункі і гасцініцах горада Мінска;
  • карыстанне телефаксом, электроннай поштай;
  • прадастаўленне інфармацыі аб паслугах залаў падвышанай камфортнасці на вакзалах Беларускай чыгункі;
  • выклік таксі па ўсёй сеткі залаў падвышанай камфортнасці на вакзалах Беларускай чыгункі;
  • выклік насільшчыка;
  • заказ у зону адпачынку прадукцыі аб'ектаў харчавання або абслугоўванне непасрэдна ў ім;
  • браніраванне столікаў у рэстаранах;
  • экскурсійнае абслугоўванне (праз турыстычны цэнтр «ДАРТУР», г.Мінск).
Таксама ў зоне сэрвіс-цэнтра прадастаўляюцца платныя паслугі:
 
  • Зняцце ксеракопіі на копировальном апараце фармат лiста А4;
  • Раздрукоўка тэксту фармат лiста А4;
  • Сканаванне дакумента фармат лiста А4;
  • Прыём (адпраўка) факсімільных паведамленняў (для наведвальнікаў зоны адпачынку бясплатна).
Зала павышанай камфортнасці «Сэрвіс-цэнтр «КЛУБ СВ»
Чыгуначны вакзал станцыі Мінск-Пасажырскі
220006, г. Мінск, пл. Прывакзальная, д. 3, 2-гі паверх
Рэжым працы: штодня з 7.00 да 23.00
Тэл.: (+375 17) 225 00 52
Факс: (+375 17) 225 52 00
Зала павышанай камфортнасці "сэрвіс-цэнтр" КЛУБ СВ»
Чыгуначны вакзал станцыі Орша-Цэнтральная
211381, Віцебская вобл., г. Орша, вул.
(Юра.адрас: 211381, Віцебская вобл., г. Орша, вул.)
Рэжым працы: штодня, кругласутачна
(+375 216) 29-31-35
Факс: (+375 216) 29-31-35