Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Ўдыхнулі новае жыццё

20 кастрычніка 2016

Капітальны рамонт спецыяльнага самаходнага рухомага складу пачалі асвойваць у лакаматыўным дэпо Мінск. Сталічныя локаматыўщыкi ўжо капітальна абнавілі матавоз МПТ-4 Мінскай дыстанцыі шляху. Другое жыццё неўзабаве падораць яшчэ тром шляхецкiм машынам з Мінска і Барысава.

Дрызіна ДГКу у чаканні рамонту

Пагрузачна-транспартны матавозаў МПТ-4 сталічнай дыстанцыі шляху абноўлены сярэднім рамонтам ўжо на 60%.

Яго аналаг з Барысаўскай дыстанцыі ў працэсе капітальнага абнаўлення. Абедзве машыны цяпер у чаканні новых колаў, якія рамантуюцца ў лакаматыўным дэпо Ліда.

- У матавозаў МПТ-4 Мінскай дыстанцыі шляху ўжо абноўленыя дызельны рухавік і гідраперадачы. У кабіне цалкам замененая праводка (асвятленне салона, кіраванне кранам, дворнікамі, шклоачышчальнікамі), праведзены работы па ўстаноўцы шумаізаляцыі, ўцеплены сцены і падлога. Усё зроблена з сертыфікаваных пожаростойкiх матэрыялаў, — расказвае майстар нарыхтоўчага ўчастка Андрэй Кірыленка. — У кабіне таксама з'явяцца новыя сядзення, будуць устаноўлены новы кандыцыянер і аўтаномны паветраны ацяпліцель. Замест звычайных галагенных плануецца ўсталяваць больш эканамічныя і даўгавечныя святладыёдныя свяцільні. Для падсвятлення пульта кіравання таксама прыменяць святлодыёды, якія выключаць выкарыстанне асноўных свяцілень кабіны. На гаспадарчай частцы матрысы — платформе — работнікі электроаппаратного ўчастка змантавалі новую праводку (сілавую і дапаможную). Геаметрыю яе рамы праверылі на прадмет скрыўлення, удараў, замянілі сталёвы насціл.

Першы абноўлены ў дэпо матавозаў МПТ-4

Увага лакаматыўщыкаў сканцэнтравана яшчэ на адной шляхецкай машыне. На днях з Барысава ў дэпо паступіла дрызіна ДГКу, прызначаная для выканання пагрузачна-транспартных работ пры рамонце чыгуначнага шляху. Зараз мінчане занятыя здыманнем і разборкай вузлоў і агрэгатаў машыны, ацэнкай іх стану.

Ідэя арганізаваць рамонт ССПС ў сценах дэпо належыць цяперашняму кіраўніку Мінскага аддзялення Паўлу Дашкевічу яшчэ ў яго бытнасць начальнікам лакаматыўнага дэпо Мінск. Выгаду гэтай прапановы бачылі, перш за ўсё, у значнай эканоміі сродкаў. І сапраўды, як паказала практыка, аздараўленне шляхецкай машыны МПТ-4 абыйшлося ў паўтара разы танней, чым на іншых прадпрыемствах.

Перш чым асвоіць новы від рамонту, мінчане пабывалі ў лакаматыўным дэпо Лунінец, дзе таксама праводзіцца абнаўленне матавозаў. Акрамя таго, за вопытам мадэрнізацыі кабіны ССПС дэпаўчане звярталіся ў ААТ «Кіруючая кампанія холдынгу» Белкамунмаш «. Яны пазнаёміліся з тым, як на дадзеным прадпрыемстве выконваюць ўнутраную ашалёўку салонаў тралейбусаў, трамваяў, якія матэрыялы пры гэтым выкарыстоўваюцца.

Вольга Арлова

Да спісу навін за 2016 год