Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Форуму машыністаў - зялёнае святло

02 снежня 2016

Не першы год за правым крылом лакаматыва стаяць машыністы маторвагоннага дэпо Мінск Дзмітрый Ждановіч, Мікалай Почебыт і Дзмітрый Юруць (на фота). Іх агульны працоўны стаж на магістралі - больш чым семдзесят пяць год, а ў паслужным спісе нямала галіновых узнагарод. Невыпадкова калегі даручылі ім прадстаўляць прадпрыемства на Чацвёртым злёце машыністаў Беларускай магістралі, які ўжо заўтра стартуе ў Віцебску.
 
калегамі, — дзеліцца меркаваннем адзін з дэлегатаў ад маторвагоннага дэпо Дзмітрый Юруть.
Дарэчы, на злёт машыністы маторвагоннага дэпо Мінск едуць з шэрагам прапаноў, здольных, на іх погляд, палепшыць працу.
У прыватнасці, ёсць ідэі па павышэнню ўзроўню бяспекі руху, аптымізацыі рэжыму працы і адпачынку. Акрамя таго, машыністы збіраюцца закрануць пытанні, якія тычацца сацыяльнай сферы, медыцынскага забеспячэння, заработнай платы.
Асноўныя мэты маючага адбыцца форуму — атрымаць зваротную сувязь, адказаць на пытанні, якія ўзнікаюць і разабрацца ў праблемах.
 
А ад ўзаемаразумення і канструктыўнага дыялогу паміж тымі, хто сабраўся, у сваю чаргу, залежаць і вынікі форуму, удзельнікамі якога стануць звыш 230 супрацоўнікаў і кіраўнікоў з 17 лакаматыўных дэпо Беларускай чыгункі. Рашэнні, прынятыя ў рамках злёту, дазволяць спланаваць працу лакаматыўнага гаспадаркі на бліжэйшую перспектыву і засяродзіць намаганні па наступнага актыўнага руху магістралі на шляху ўкаранення інавацый, недапушчэнні парушэнняў вытворчай і тэхналагічнай дысцыпліны.
Гэта значна павысіць канкурэнтаздольнасць чыгуначнай галіны і падтрымае станоўчы вобраз магістралі ў грамадстве. Нагадаем, злёт машыністаў на Беларускай чыгунцы ўжо стаў традыцыйным. Гэтая прафесія была і застаецца адной з вядучых на магістралі, патрабуе пастаяннага павышэння ўзроўню майстэрства і з'яўляецца асноўным звяном у забеспячэнні бяспекі руху цягнікоў.
Удзельнікамі такога знакавага форуму, па словах суразмоўцаў, яны выбраны ўпершыню. І ў поўнай меры адчуваюць усю важнасць сваёй місіі.
 
- Быць дэлегатам, вядома, ганарова, — наказваў намеснік начальніка сталічнага маторвагоннага дэпо па эксплуатацыі Андрэй Ожыгін.
- У той жа час на вас ляжыць вялікая адказнасць. На злёце будуць абмяркоўвацца найбольш важныя і набалелыя пытанні перавозачнага працэсу, галоўнымі ўдзельнікамі якога вы і з'яўляецеся. Паспрабуйце ўвабраць усё, што будзе гучаць з трыбуны злёту і па прыездзе дадому расказаць пра ўсё на сваіх сяброў.
Нягледзячы на тое, што маючы адбыцца форум пазіцыянуецца, як злёт машыністаў, на ім будуць закранацца практычна ўсе аспекты працы галіны. Мець зносіны чыгуначнікам трэба будзе шмат. Таму дэлегатам неабходна ведаць не толькі працу сваіх прадпрыемстваў, але і мець уяўленне аб эканамічнай сітуацыі ў краіне, ведаць асноўныя вытворча-фінансавыя вынікі працы магістралі.
 
- Мы едзем у Віцебск не толькі з упэўненасцю, што пачуюць нас, але і з гатоўнасцю пачуць іншых. Бо злёт тым і важны, што ў кожнага ёсць магчымасць напрамую пагутарыць з кіраўнікамі галіны і сваімі калегамі, — дзеліцца меркаваннем адзін з дэлегатаў ад маторвагоннага дэпо Дзмітрый Юруць.
 
Дарэчы, на злёт машыністы маторвагоннага дэпо Мінск едуць з шэрагам прапаноў, здольных, на іх погляд, палепшыць працу.
У прыватнасці, ёсць ідэі па павышэнню ўзроўню бяспекі руху, аптымізацыі рэжыму працы і адпачынку. Акрамя таго, машыністы збіраюцца закрануць пытанні, якія тычацца сацыяльнай сферы, медыцынскага забеспячэння, заработнай платы.
Асноўныя мэты маючага адбыцца форуму — атрымаць зваротную сувязь, адказаць на пытанні, якія ўзнікаюць і разабрацца ў праблемах.
 
А ад ўзаемаразумення і канструктыўнага дыялогу паміж тымі, хто сабраўся, у сваю чаргу, залежаць і вынікі форуму, удзельнікамі якога стануць звыш 230 супрацоўнікаў і кіраўнікоў з 17 лакаматыўных дэпо Беларускай чыгункі. Рашэнні, прынятыя ў рамках злёту, дазволяць спланаваць працу лакаматыўнага гаспадаркі на бліжэйшую перспектыву і засяродзіць намаганні па наступнага актыўнага руху магістралі на шляху ўкаранення інавацый, недапушчэнні парушэнняў вытворчай і тэхналагічнай дысцыпліны.
Гэта значна павысіць канкурэнтаздольнасць чыгуначнай галіны і падтрымае станоўчы вобраз магістралі ў грамадстве.
Нагадаем, злёт машыністаў на Беларускай чыгунцы ўжо стаў традыцыйным. Гэтая прафесія была і застаецца адной з вядучых на магістралі, патрабуе пастаяннага павышэння ўзроўню майстэрства і з'яўляецца асноўным звяном у забеспячэнні бяспекі руху цягнікоў.
 
 
Да спісу навін за 2016 год