Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Гісторыя і сучаснасць Аршанскай дыстанцыі пуці

09 чэрвеня 2020

Гісторыя ўтварэння Аршанскай дыстанцыі пуці непарыўна звязана з гісторыяй Беларускай чыгункі:

1871 год-увод у эксплуатацыю галоўнай чыгуначнай лініі Беларусь-Смаленск-Мінск-Брэст. З гэтага часу Орша стала чыгуначнай станцыяй былой Маскоўска-Брэсцкай чыгункі;

1902 год-увод чыгуначнага ўчастка Віцебск-Орша-Жлобін, які ўвайшоў у склад Рыга-Арлоўскай чыгункі. Станцыя Орша стала вузлавой чыгуначнай станцыяй;

1923 год – пабудаваны чыгуначны ўчастак Орша-Крычаў, у 1927 годзе – Орша-Лепель. Орша стала буйнай вузлавой станцыяй, якая адпраўляе цягнікі ў шасці кірунках.

Да 1924 года ў Оршы былі два ўчасткі: 12-ы ўчастак Рыга-Арлоўскай чыгункі з цэнтрам на станцыі Таварная (станцыя Орша-Заходняя) і 6-ы ўчастак Маскоўска-Брэсцкай чыгункі з цэнтрам на станцыі Орша-Пасажырская (станцыя Орша-Цэнтральная).

30 чэрвеня 1925 года гэтыя ўчасткі былі аб'яднаныя і была створана Аршанская дыстанцыя пуці ў межах Асінаўка-Орша-Пагост, Стайкі-Орша-Чэрвіна.

У 2020 годзе 30 чэрвеня Аршанскай дыстанцыі пуці спаўняецца 95 гадоў. На працягу ўсіх гадоў асноўнай задачай дыстанцыі шляху з'яўлялася і з'яўляецца бягучае ўтрыманне пуці, штучных збудаванняў, пуцявых будынкаў і ўсіх уладкаванняў, якія забяспечваюць бяспеку руху цягнікоў з усталяванымі скорасцямі.

Сёння Аршанская дыстанцыя пуці - гэта высокамеханізаванае, абсталяванае сучаснай тэхнікай прадпрыемства. У склад дыстанцыі пуці ўваходзяць: 14 акалоткаў, участак па рамонце штучных збудаванняў, участак па эксплуатацыі і рамонце машын, механізмаў і абсталявання, участак па аднаўленні элементаў верхняй пабудовы пуці, участак дэфектаскапіі, участак па ўтрыманні і ўборцы будынкаў і збудаванняў.

Работы па ўкладцы ў пуць матэрыялаў верхняй пабудовы пуці ў дыстанцыі праводзяцца з выкарыстаннем сучасных машын і механізмаў пры безумоўным забеспячэнні бяспекі руху цягнікоў.

Разгорнутая даўжыня пуцей па Аршанскай дыстанцыі складае 599,6 км., дыстанцыя пуці абслугоўвае 690 стрэлачных пераводаў, 292 штучных збудаванні, 112 пераездаў, 59 вытворчых і службова-бытавых будынкаў. Бальная адзнака стану пуці пры плане 46 балаў складае 28 балаў, або 139%.

У дыстанцыі працуе больш за 500 чалавек і ўсе яны прафесіяналы, шчыра адданыя сваёй справе.

Свой 95-гадовы рубеж Аршанская дыстанцыя пуці годна перасягне, таму што ёсць планы на будучыню, ёсць маладая змена спецыялістаў, а, значыць, усе намечаныя планы будуць рэалізаваныя.

Да спісу навін за 2020 год