Новая тэхналогія суцэльнай замены пліт безбаласнага маставога палатна
17 студзеня 2022
У перыяд з 14 верасня па 21 кастрычніка 2021 года праведзена замена жалезабетонных пліт безбаласнага маставога палатна на вялікім металічным мосце праз раку Бярэзіна па I галоўнаму пуці ўчастка Орша - Мінск, размешчанага каля станцыі Барысаў.
Раней у 2006-2007 гадах пры правядзенні капітальных работ на гэтым масце пліты безбаласнага маставога палатна ўкладваліся на дубовы пракладны пласт з транспарцёрнай стужкай. У сувязі з высокай цягніковай нагрузкай, тармажэннем цягнікоў на мосце і асаблівасцю канструкцыі верхніх паясоў падоўжных бэлек, пракладны пласт прыйшоў у непрыдатнасць. У 2020 годзе пачаліся нераўнамерныя прасадкі. Кіраўніцтвам Беларускай чыгункі было прынята рашэнне замяніць дубовы пракладны пласт безбаласнага маставога палатна на новы, выраблены з сучасных палімерных матэрыялаў.
За тры 60-гадзінныя «вокны» сіламі работнікаў Барысаўскай дыстанцыі пуці сумесна з іншымі дыстанцыямі Мінскага і Магілёўскага аддзяленняў чыгункі зроблены работы па суцэльнай замене пліт безбаласнага маставога палатна і пракладнога пласта. У якасці матэрыялу прынята безусадачная хуткацвярдзеючая сухая сумесь MasterEmaco S 488 PG наліўнога тыпу, якая змяшчае палімерную фібру, прызначаная для канструкцыйнага рамонту бетону і жалезабетону. Новыя пліты ўкладваліся на вычышчаныя ад прадуктаў карозіі і афарбаваныя паясы бэлечнай клеткі на спецыяльныя дубовыя падшэўкі з наступным падліўкай палімернага матэрыялу.
Прымяненая тэхналогія дасць магчымасць значна прадоўжыць тэрмін службы канструкцый маставога палатна, забяспечыць па ім больш плаўны рух цягнікоў з устаноўленымі хуткасцямі.
Да спісу навін за 2022 год