Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

У прыярытэце - якасць

23 чэрвеня 2016

За пяць месяцаў гэтага года даходы Мінскай базы (транспартнай) да плана склалі 104%, агульная прыбытак — 103,5%. Паказчык рэнтабельнасці продажаў - на ўзроўні планавага задання. Мінулы год тут завяршылі з выкананнем асноўных даведзеных паказчыкаў. Невыпадкова па выніках галіновага спаборніцтва за 2015-ы прадпрыемства ўвайшло ў лік лепшых на Беларускай магістралі.

 

У гэтым годзе транспартнай базе спаўняецца 63 гады. У яе склад уваходзяць тры ўчасткі абслугоўвання ў Мінску, Оршы і Маладзечна. Працу забяспечваюць 248 чалавек і 188 адзінак тэхнікі - легкавыя і грузавыя аўтамабілі, аўтобусы, трактары і пагрузчыкі. Гэтай тэхнікай абслугоўваюцца як чыгуначныя прадпрыемствы, так і іншыя арганізацыі. Тут таксама аказваюць паслугі па рамонце і абслугоўванню транспарту.

Галоўныя напрамкі дзейнасці базы — своечасовыя і якасныя аўтамабільныя перавозкі, ўтрыманне ў спраўным тэхнічным стане ўсяго парку, забеспячэнне яго надзейнай эксплуатацыі і захаванасці. З мэтай аптымізацыі працы кіроўцаў і эканоміі паліва каля 80% аўтапарка абсталяванае GPS- навігатарамі. Для павышэння ўзроўню абслугоўвання на прадпрыемстве ўкаранёны сістэма менеджменту якасці прадастаўлення аўтатранспартных паслуг па перавозцы грузаў у адпаведнасці з патрабаваннямі СТБ ISO 9001-2009, а таксама сістэма кіравання аховай працы ў адпаведнасці са стандартам СТБ 18001-2009.

Наяўнасць сваёй рамонтна-тэхнічнай базы дазваляе выконваць дыягностыку аўтамабіляў, шынамантажныя і зварачныя працы. Дзейнічае цэх па рамонце легкавых машын, набыта прылада для праверкі іх электронных сістэм.

Павышаную ўвагу на прадпрыемстве надаецца эканоміі паліўна-энергетычных рэсурсаў. Тут аднімі з першых у Мінскім аддзяленні сталі выкарыстоўваць аднаўляльныя крыніцы энергіі. Да прыкладу, цеплавой помпа сістэмы «зямля — ​​вада» служыць для абагравання памяшкання кантрольна-прапускнога пункта. Гэта адбываецца за кошт выкарыстання акумуліруюцца ў зямлі энергіі. Для гарачага водазабеспячэння майстэрняў у летні час звярнуліся да дапамогі гелиоколлекторов, якія размясцілі на даху адміністрацыйнага будынка. У гэтым годзе тут увялі ў эксплуатацыю газавую кацельню, якая будзе забяспечваць цеплаэнергіяй ўсё прадпрыемства. Для асвятлення аўтарамонтных майстэрняў і прылеглай тэрыторыі выкарыстоўваюцца сучасныя святлодыёдныя энергазберагальныя свяцільні.

Безумоўна, поспехі прадпрыемства — гэта заслуга, як яго кіраўніцтва, так і калектыву. Аснову складаюць тыя, хто працуюць тут ужо дзевяць гадоў і больш. Многія працуюць звыш двух і нават трох дзесяцігоддзяў. Прыкладам для моладзі з'яўляюцца вадзіцелі Сяргей Сівец, Міхаіл Касцюшка, Уладзімір Блізнюк, Уладзімір Смолік, Міхаіл Бурдько, Аляксандр Ворошухо, Уладзімір Лешка, Міхаіл Сцяпанаў, Мікалай Шышко, дыспетчар Наталля Цыганкова.

У 2015 годзе праца многіх быў адзначаны кіраўніцтвам Беларускай чыгункі і Мінскага аддзялення. Кіроўца Юрый Яўстаф'еў узнагароджаны знакам «Выдатнiк Беларускай чыгункi», кіроўца Міхаіл Касцюшка — знакам «За добрасумленную Праца на Беларускай чыгунцы» III ступені. Кіроўцу Мікалаю Трусаву ўручана Ганаровая грамата Упраўлення дарогі, а кіроўцам Пятру Еўтухоў, Юрыю Міхальчык, Сяргею Мурын, слесару Мікалаю Клімковіч і дыспетчару Алене Краўцовай аб'яўлена Падзяка начальніка дарогі. Вядучы бухгалтар Алена Пунтус і вадзіцель Сяргей Яскевіч адзначаны Ганаровай граматай Мінскага аддзялення. А ў гэтым годзе кіроўцу Дзмітрыю Валую аб'яўлена Падзяка Начальніка дарогі.

Вольга НІКАЛАЕВА

Да спісу навін за 2016 год