Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Цёпла, зручна, бяспечна

29 снежня 2016

Перавагі новых высокаэфектыўных ацяпляльных катлоў з надыходам зімы ацанілі аглядчыкі-рамонтнікі Аршанскага вагоннага дэпо. Газогенераторные катлы IRLEH 30 прыйшлі на змену двум старым на ПТА станцыі Орша-Заходняя і ў цотным гарлавіне станцыі Орша-Цэнтральная.
 

- Гэта універсальныя найноўшыя ўстаноўкі цэнтральнага ацяплення, — распавядае галоўны інжынер Аляксей Пузанскіх. — Сярод іх пераваг — праца не толькі на драўніне, але і на іншых відах паліва: яно ў канструкцыі гэтых катлоў падаецца ў топку знізу. Эканамічны эфект дасягаецца за кошт памяншэння спажывання паліва пры больш эфектыўным працэсе яго спальвання для атрымання цеплавой энергіі. Дарэчы, гадавы эканамічны эфект ад выкарыстання абодвух катлоў у халодную пару года павінен скласці больш за 1000 рублёў.
Іншыя важныя перавагі новага абсталявання — высокае КПД, нізкія выдаткі па эксплуатацыі, мінімальныя выкіды шкодных рэчываў у атмасферу. Акрамя таго, яны простыя ў абслугоўванні.
Перад устаноўкай новага абсталявання ў памяшканні праведзены касметычны рамонт. Абнавіліся ў гэтым годзе і некаторыя дэпаўскiя цэха: у механічным і слясарнам сіламі Аршанскай дыстанцыі грамадзянскіх збудаванняў адрамантаваны фасад і дах (пасля частковага зносу сцены слясарнага цэха). Гэта дазволіла пазбегнуць ўздзеяння атмасферных ападкаў і паніжаных тэмператур, забяспечыць бяспечныя ўмовы працы персаналу іншых рамонтных участкаў.
 
Перамены ў бягучым годзе адбыліся і на колава-ролікавым участку дэпо. Пасля абнаўлення сюды вярнуўся стэнд ультрагукавой дэфектаскапіі абады і дыскаў колавых пар грузавых вагонаў (СДВК). Работы па мадэрнізацыі на электрамеханічным праходзілі ў Маладзечне заводзе. Блок кіравання заменены на больш дасканалы (БУКП-05), а каардынатная сістэма — на двухкаардынатную (вертыкальную і гарызантальную) .- Асноўным адрозненнем абноўленага стэнда з'яўляецца прынцыпова новы запатэнтаваны спосаб кантролю, — расказвае інжынер па неразбуральным кантролі Алена Краўцова. — Увод ультрагуку ў кола ажыццяўляецца iммерсiонным спосабам, дзякуючы якому забяспечваецца высокая стабільнасць акустычнага кантакту. Падчас дыягностыкі колавых пар выключаны механічны знос п'езаэлектрычных пераўтваральнікаў (ультрагукавых датчыкаў), што дазваляе пазбягаць іх частай замены. Пры гэтым прадукцыйнасць кантролю складае 8 — 10 хвілін на колавую пару.
 

У абноўленым выглядзе СДВК дазваляе выяўляць усе віды дэфектаў у вобадзе і прыабоднай зоне колаў, пазначаныя ў кіраўніцтве па комплексным ўльтрагукавым кантролі колавых пар вагонаў, а таксама тыя, што прыводзяць да заломам колаў. Гэта закатаныя окiсныя плёнкі і расслаення ўнутры вобада, паралельныя кантавой паверхні вобада, ўнутраныя дэфекты ў зоне пераходу вобада ў дыск. СДВК цяпер выяўляе такія пашкоджанні цельнакатаных колаў, як папярочныя адзінкавыя расколіны і аб'ёмныя дэфекты (газавыя бурбалкі, поры, ракавіны) у вобадзе, сетку тэрмічных расколін у вобадзе, неметалічныя ўключэння, расколіны ў зоне пераходу ад вобада да дыска, расколіны і расслаення ў вобадзе, арыентаваныя паралельна яго кантавой паверхні.
 
Абноўлены стэнд дазваляе якасна вырабляць кантроль і выяўляць дэфекты абадоў і дыскаў колавых пар пры правядзенні планавых відаў рамонту вагонаў, а таксама бягучага отцепачнага рамонту вагонаў, тым самым забяспечваць бяспеку руху цягнікоў.
 
Вольга НІКАЛАЕВА
 
 
 
Да спісу навін за 2016 год