Плошчы тыя ж, падыход новы
13 снежня 2016
У сталічным маторвагонным дэпо завяршыліся работы па абнаўленні цэха ТО-3, ТР-1 электрацягнікоў. Зараз тут можна ажыццяўляць паўнавартаснае абслугоўванне і рамонт
цягнікоў ЭПМ міжрэгіянальных ліній.
Два семивагонных цягніка гэтай серыі вытворчасці ЗАТ «Штадлер Мінск» былі пастаўлены на Беларускую ў пачатку гэтага года і пасля шэрагу выпрабаванняў у жніўні пачалі
курсіраваць на ўчастку Мінск - Гомель.
Абнаўленне цэха прадугледжвала у першую чаргу падаўжэнне пазіцыі, прызначанай у тым ліку і пад новыя сямiвагонныя электрацягнікі. Тут дэмантавана састарэлае абсталяванне, а пад набытыя восем
сучасных дамкратаў нямецкай кампаніі NEUERO заліты падмуркі і абноўленыя наліўныя падлогі. Новыя дамкраты грузападымальнасцю 19 тон кожны аналагічныя ўжо наяўных 20. Яны інтэграваныя ў сістэму
аўтаматычнага ўздыму рухомага складу, кіраванне якім вырабляецца з дапамогай двух узаемазвязаных пультаў, размешчаных на ўчастку па абслугоўванню і рамонту электрацягнікоў серый ЭП.
Абноўлена таксама другая рамонтная канава, дзе выканана аздабленне сцен, цалкам замененыя інжынерныя электрычныя сеткі. Мадэрнізавана сістэма асвятлення: на змену старым свяцільням прыйшлі
энергазберагальныя. Святлей будзе і ва ўсім цэху. Тут убрана старое абсталяванне і ўстаноўлена каля 30 стоек са святлодыёднымі свяцільнямі. У рамках абнаўлення цэха і рэалізацыі праграмы
энергазберажэння часткова заменены старыя вокны на сучасныя шклопакеты плошчай 355 кв. метраў.
Сёння ў цэху таксама абсталяваны два памяшкання для захоўвання змазачных матэрыялаў і запасных частак, а таксама месца для прылад ачысткі вакуумных туалетаў, добраўпарадкавана вытворчае
памяшканне для работнікаў ўчастка і інжынераў- тэхнолагаў, замацаваных за новым рухомым складам.
У будучыні з'явяцца пляцоўкі для абслугоўвання дахавага абсталявання, акумулятарных батарэй і замены лабавога шкла рухомага складу.
Вольга Нiкалаева