Начальнiк депо
Рыбакоў Аляксандр Уладзіміравіч
Першы намеснiк начальнiка дэпо - галоўны інжынер
Сходкін Алег Уладзіміравіч
Намеснік начальніка дэпо па рамонце
Ціханчук Дзмітрый Мікалаевіч
Намеснік начальніка дэпо па эксплуатацыі
Карабкоў Іван Яўгенавіч
Намеснік начальніка дэпо па ідэалагічнай рабоце, кадрах і сацыяльных пытаннях
Даманькова Марына Нiлаўна
Кантактная інфармацыя:
Тэл.: (+375 17) 225 67 18, факс (+375 17) 225 69 33
Адрас: 220039, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск, вул. Брэст-Літоўская, 19
План працы камісіі па супрацьдзеянні карупцыі (дакумент для спампоўвання ў рускамоўным варыянце)
Мінскае вагоннае дэпо ўяўляе сабою сучаснае рамонтна-эксплуатацыйнае прадпрыемства, якое выконвае работы па тэхнічным абслугоўванні грузавых і пасажырскіх вагонаў, а таксама ажыццяўляе дэпоўскі і капітальны рамонт грузавых вагонаў.
Асноўныя напрамкі дзейнасці:
- тэхнічнае абслугоўванне вагонаў, своечасовае выяўленне і ліквідацыю няспраўнасцяў вагонаў, забеспячэнне бяспекі руху і захаванасці грузаў;
- выкананне ўстаноўлены план капітальнага і дэпоўскага рамонту вагонаў, кантэйнераў;
- ўкараненне новай тэхнікі і тэхналогіі перадавога вытворчага вопыту, сродкаў тэхнічнай дыягностыкі пры рамонце і абслугоўванні вагонаў.
Дэпо аказвае наступныя паслугі:
- рамонт четырехосных грузавых вагонаў ўсіх тыпаў;
- падаўжэнне тэрміну службы па тэхнічным умовам універсальным вагонах-платформах і вагонах-платформах для перавозкі буйнатанажных кантэйнераў і колавай тэхнікі;
- правядзення бягучага і сярэдняга рамонту колавых пар грузавым і пасажырскім вагонах;
- мадэрнізацыя калясак 18-100 з устаноўкай зносастойкіх элементаў;
- ўстаноўка безрэзбавога злучэння;
- правядзенне тэхнічнага абслугоўвання грузавых і пасажырскіх вагонаў.
Гісторыя вагоннага дэпо
Першыя звесткі аб зараджэнні вагоннай гаспадаркі ў Мінску адносяцца яшчэ да 1871 года, калі ў сувязі з уводам у эксплуатацыю другой чаргі Маскоўска-Брэсцкай чыгункі (Смаленск-Брэст), былі пабудаваны вялікія паравозавагонарамонтныя майстэрні.
Адноўленыя пасля пажару ў 1907 годзе Мінскія паравозавагонарамонтныя майстэрні з 1910 года перайшлі выключна на рамонт вагонаў. У 1932 годзе з Мінскіх вагонных майстэрняў быў выдзелены ўчастак рамонту грузавых вагонаў, які да пачатку вайны быў значна пашыраны: былі пабудаваны механічны, сталярны і кавальскі цэхі. У 1939 годзе былі ўсталяваны электрычныя дамкраты, у зборачным цэху створана аддзяленне па мантажы ролікавых буксаў. Да 1955 года парк пасажырскіх вагонаў на аддзяленні дарогі павялічыўся і было прынята рашэнне аб перадачы рамонту грузавых вагонаў у Оршу, а ў Мінскіх вагонарамонтных майстэрнях арганізаваны рамонт пасажырскіх вагонаў. Для гэтага ў майстэрнях былі зноў створаны нікеліровачнае аддзяленне, электрацэх, сушыльны цэх, новы сталярны цэх, падоўжыліся зборачны і падсобны цэхі, над былым колавым цэхам быў пабудаваны другі паверх для адміністрацыйных мэт. У працэсе асваення рамонту суцэльнаметалічных пасажырскіх вагонаў работнікамі дэпо былі вырашаны задачы механізацыі работ. Было арганізавана гарачае абмыванне цялежак, усталяваны маставыя краны, зманціраваны веласіпедныя цялежкі для маляроў. Будынак дэпо зазнаў рэканструкцыю, якая дала магчымасць поўнасцю змяніць профіль работы дэпо. Эканомнае і беражлівае вядзенне вытворчасці садзейнічала таму, што дэпо стала ўдзельнікам выставы дасягненняў народнай гаспадаркі СССР.
У 1965 годзе дэпо зноў перакваліфікавалася на рамонт грузавых вагонаў. З мэтай павелічэння прадукцыйнасці рамонту грузавых вагонаў у дэпо была ўкаранёна тэхналогія рамонту вагонаў па метадзе дэпо “Маскоўка. Для гэтага дэпо зведала сур’ёзную рэканструкцыю, у вагоназборачным і колавым цэхах былі абсталяваны 4 паточна-канвеерныя лініі.
У 1969 годзе былое зварачнае аддзяленне было пераабсталявана пад арматурна-тармазное аддзяленне аўтакантрольнага пункта. У колавым цэху запушчаны ў эксплуатацыю шыечна-накатны станок “Рафамет з двума аўтаматычнымі цыкламі работы.
У 1974 годзе, пасля ўкаранення паточнага метаду рамонту паветраразмеркавальнікаў, аўтакантрольны пункт дэпо стаў паказальным на дарозе.
З 1976 па 1981 года ў дэпо праводзілася чарговая рэканструкцыя, у выніку якой быў пабудаваны новы дрэваапрацоўчы цэх, прыняты ў эксплуатацыю новы вагоназборачны цэх, створаны новыя аддзяленні - колава-цялежачнае, бартавое, аўтасчэпнае. У 80-я гады ўдасканальвалася ўся вытворчая структура дэпо. Уступіў у строй цэх па рамонце ролікавых колавых пар, былі ўсталяваны новыя колатакарныя станкі “Рафамет, укаранёны арыгінальны канвеер па рамонце аўтасчэпкі, усталяваны два 10-тонныя маставыя краны.
У 1983 годзе ў дэпо створаны цэх рэфрыжэратарных секцый.
1989 год для дэпо адзначыўся далейшым укараненнем новай тэхнікі.
З сярэдзіны 1993 года дэпо памяняла спецыялізацыю і было пераведзена на рамонт паўвагонаў. Для чаго ў дэпо былі ажыццёўлены работы па ўкараненні адпаведных машын, механізмаў, абсталявання і аснасткі.
У 2003 годзе ў сувязі з павялічанай патрэбнасцю дэпо ў вагонах-платформах яно ў чарговы раз было пераарыентавана на рамонт вагонаў-платформ. У гэтым жа годзе дэпо пачало ажыццяўляць капітальны рамонт вагонаў з прадаўжэннем тэрміну службы, а таксама пераабсталяванне вагонаў-платформ пад перавозку велікагрузных кантэйнераў.
З 2009 года ў дэпо пачаліся буйнамаштабныя работы па абнаўленні знешняга і ўнутранага аблічча дэпо, мадэрнізацыі існуючага і закупцы новага абсталявання, удасканаленні тэхналогіі рамонту.
Сучасны этап
У цяперашні час Мінскае вагоннае дэпо працягвае работы па развіцці вытворчасці для ўтрымання рухомага складу ў спраўным стане, асваенню новых тэхналогій і відаў рамонту, мадэрнізацыі рухомага складу, вырабе і аднаўленню запасных частак.
Сённяшні знешні і ўнутраны аблічча будынкаў і памяшканняў дэпо - гэта неад'емная рэчаіснасць сучаснага прадпрыемства.
У дэпо створаны ўсе ўмовы для камфортнай працы сваіх супрацоўнікаў, таму як добрыя ўмовы працы ствараюць спрыяльны мікраклімат у калектыве, што ў канчатковым выніку станоўчым чынам адбіваецца на якасці выконваемых работ.
Асноўнай спецыялізацыяй дэпо з'яўляецца выкананне Дэпоўскага, капітальнага рамонту з прадаўжэннем тэрміну службы вагонаў-платформаў ўсіх тыпаў.
Таксама дэпо аказвае наступныя паслугі:
- рамонт четырехосных грузавых вагонаў ўсіх тыпаў;
- рамонт колавых пар грузавых і пасажырскіх вагонаў;
- мадэрнізацыя калясак 18-100 з устаноўкай зносастойкіх элементаў;
- вытворчасць тэхнічнага абслугоўвання грузавых і пасажырскіх вагонаў.
Для атрымання высокай якасці рамонту грузавых вагонаў і іх вузлоў дэпо абсталяванае сучасным высокатэхналагічным рамонтным і дыягнастычным абсталяваннем. Вядуцца працы па ўдасканаленні тэхналогіі рамонту і эканоміі матэрыяльных і энергетычных рэсурсаў.
Менеджмент якасці
З мэтай аптымізацыі выконваемых работ, забеспячэння бяспечных умоў працы работнікаў і атрымання высокай якасці рамонту грузавых вагонаў дэпо было сертыфікавана па стандартах СТБ ISO 9001-2009 і СТБ 18001-2009.