Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Маладзечанская дыстанцыя пуці

Начальнік дыстанцыі
(+375 176) 74 22 30 
Матрашыла Сяргей Леанідавіч
 
 
Першы намеснiк начальнiка дыстанцыi - галоўны інжынер
(+375 176) 74 22 38
Качан Віктар Фёдаравіч
 
Намеснік начальніка дыстанцыі
(+375 176) 74 22 31
Насекайла Анатолiй Мiкалаевiч
 
Намеснік начальніка дыстанцыі
(+375 176) 74 84 06

Кеўліч Дзяніс Iосіфавіч

 
Намеснік начальніка дыстанцыі па iдэалогii, кадрах i сацыяльных пытаннях
(+375 176) 74 21 57

Феськоў Генадзій Яўгеньевiч

 
Кантактная інфармацыя:
Тэл.: (+375 176) 74 21 23, факс (+375 176) 74 27 35
 Адрас: 222310, Рэспубліка Беларусь, г. Маладзечна, вул. Вакзальная, 8

План працы камісіі па супрацьдзеянні карупцыі (па-руску).

Асноўныя напрамкі дзейнасці:

  • забеспячэнне зместу ўсіх элементаў пуці (землянога палатна, верхнiх будынкаў, штучных збудаванкаў і тэхнічных сродкаў) у стане, які забяспечвае бяспечны і бесперабойны рух цягнікоў з усталяванымі хуткасцямі;
  • укараненне найноўшых дасягненняў навукі, перадавога вопыту, максімальнае выкарыстанне вытворчых магутнасцей, машын, механізмаў, павышэнне ўзроўню механізацыі пуцявых работ.
      Маладзечанская дыстанцыя пуцi абслугоўвае 769 кіламетраў дарогi, вузлавую станцыю Маладзечна, 21 лінейную станцыю, 2 пуцявых пасты, 634 стрэлачныя пераводы, 292 штучныя збудаванні, 103 чыгуначныя пераезды, 2,5 тысячы гектараў зямель паласы адводу. На прадпрыемстве працуюць 670 работнікаў.

 

Гісторыя прадпрыемства:

         У 1939 годзе загадам Народнага камісара шляхоў зносін Л. М. Кагановіч была створана 9-я Маладзечанская дыстанцыя пуцi. Дыстанцыя пуцi пачала абслугоўваць напрамкі Мінск-Вільнюс і Полацк-Ліда. Паўсюды праводзіліся работы па перашыўцы вузкай каляіны на шырокую, павышалася хуткасць руху цягнікоў і іх прапускныя магчымасцi. Але гады фашысцкай акупацыі практычна знiшчылi ўcё дасягнутае. Для Маладзечанскай дыстанцыі пачаўся новы этап у гісторыі-этап яе аднаўлення.

         У 1957 годзе ўпершыню ў Беларусі пачынаецца кладка бесстыкавога пуці на жалезабетонных шпалах. Першая кладка такога пуцi была праведзена на ўчастку Маладзечна-Смаргонь Маладзечанскай дыстанцыі пуці.

         У 1963 годзе начата электрыфікацыя Беларускай чыгункі. Першым электрыфікаваным участкам стаў участак Маладзечанскай дыстанцыі пуці Мінск-Аляхновічы, а потым Аляхновічы-Маладзечна.

         1970-2008 гады - кладка бясстыкавага пуцi на ўсім палігоне галоўнага ходу дыстанцыі.

         2008 год - завершана будаўніцтва 30-ці кіламетраў галоўнага ходу і станцыі Баброўнікі для абслугоўвання Беларускай АЭС.

         2008-2019 гады - суцэльная кладка ў галоўным ходзе стрэлачных пераводаў тыпу Р65 на жалезабетонным фундаменце.

         2016 год – у першыню ў Беларусі пачалася кладка старагодных рэпрафiлiраванных рэйкавых пуцей, вырабленых у рэйказварачным цягніку №10 горада Оршы на ўчастку Маладзечна-Юрацішкі. На сённяшні дзень працягласць такога пуцi складае 80 км.

         2017 год - электрыфікацыя двухпуцявога ўчастка Маладзечна-Гудагай-Дзяржайная гранiца Літоўскай Рэспублікі.




Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць