Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Сістэма менеджменту якасці

Для павышэння якасці і канкурэнтаздольнасці аказваемых паслуг кіраўніцтва ЭЧ-1 яшчэ ў 2006 годзе прыняло рашэнне аб укараненні на прадпрыемстве сістэмы менеджменту якасці (СМЯ), адпаведнай патрабаванням міжнароднага стандарту ISO 9001 і (або) яго аналагу ў Рэспубліцы Беларусь — СТБ ІСО 9001. Тады, у 2006 годзе, гэта закранула толькі невялікае падраздзяленне — высакавольтную лабараторыю рамонтнага ўчастка, якая аказвае паслугі насельніцтву па высакавольтных выпрабоўваннях і нізкавольтных вымярэннях (сертыфікат № BY/112 05.01.003 0798). Паколькі асновай забеспячэння кантролю бяспекі і якасці выконваемых работ з'яўляюцца выпрабоўванні, без якіх практычна немагчыма стварыць якасную прадукцыю, гэтая лабараторыя была акрэдытавана і атрымала пасведчанне аб тэхнічнай кампетэнтнасці, згодна з міжнародным стандартам СТБ ІСО/МЭК 17025.

Сёння ў сферу дзеяння сістэмы менеджменту якасці ЭЧ-1 уваходзіць і асноўная дзейнасць — вытворчасць электрамантажных работ па мантажы ўстройстваў электразабеспячэння. У 2009 годзе атрыманы сертыфікат адпаведнасці па новай версіі СТБ ISO 9001-2009. Укаранёная СМЯ дала магчымасць:
- павысіць якасць вырабляемых электрамантажных работ;
- павялічыць прыбытак ад рэалізацыі паслуг;
- павысіць узровень кампетэнтнасці і кваліфікацыі персаналу;
- павысіць узровень адказнасці персаналу за якасць выконваемых работ на ўсіх узроўнях;
- забяспечыць рост задаволенасці спажыўцоў, як знешніх, так і ўнутраных, якасцю аказваемых паслуг і вырабляемых работ.


Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць