Сістэма кіравання аховай працы
Кіраўніцтва і калектыў Мінскай дыстанцыі сігналізацыі і сувязі, усведамляючы адказнасць за жыццё і здароўе сваіх работнікаў, клапоцячыся аб павышэнні бяспекі і якасці умоў іх працы, бяруць на сябе абавязацельствы забяспечваць бяспечныя ўмовы працы сваіх супрацоўнікаў, рэгулярна вызначаць і аналізаваць рызыкі, звязаныя з іх дзейнасцю, прымаць усе магчымыя меры і выдзяляць неабходныя сродкі для максімальнага зніжэння ўздзеяння небяспечных і шкодных вытворчых фактараў на працоўных месцах. Кантраляваць і аналізаваць стан аховы працы на прадпрыемстве, своечасова прымаць кіраўніцкія рашэнні па ўдасканаленні створанай сістэмы кіравання аховай працы на аснове ацэнкі яе функцыянавання і вымярэння фактараў, якія ўплываюць на ахову працы, рэалізуючы прынцып пастаяннага паляпшэння і выніковасці.