Тэхнічны пашпарт дыстанцыі
Маладзечанская дыстанцыя сігналізацыі і сувязі ўтворана 9 студзеня 1940 года.
Дыстанцыя размешчана на скрыжаванні важнейшых чыгуначных напрамкаў Мінск - Маладзечна - Вільнюс, Полацк - Маладзечна - Ліда.
Межы дыстанцыі перажывалі розныя змены, але асноўным складаным звяном з'яўляецца чыгуначны вузел Маладзечна.
Маладзечанская дыстанцыя сігналізацыі і сувязі ўваходзіць у склад
УП "Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі" і мае наступныя ўчасткі:
1. Маладзечна - Беларусь,
2. Маладзечна - Гудагай,
3. Маладзечна - Будслаў,
4. Маладзечна - Багданаў.
Колькасць супрацоўнікаў-185 чалавек
Агульная працягласць абслугоўваных прылад - 310,9 км
Працягласць чыгуначнага палатна, абсталяванага аўтаматычнай блакіроўкай - 223,2 км
паўаўтаматычнага блакавання - 87,7 км
дыспетчарскай цэнтралізацыяй - 282,5 км
Колькасць абслугоўваных прылад:
пастоў электрычнай цэнтралізацыі - 21
пастоў мікрапрацэсарнай цэнтралізацыі - 1
пастоў горачнай аўтаматычнай цэнтралізацыі - 1
дамоў сувязі - 1
станцый, абсталяваных прыладамі ВАЛС - 13
стрэлачных перакладаў, уключаных у ЭЦ - 561
святлафораў – 1186
кабельных ліній СЦБ і сувязі - 1884 км
пераездаў, абсталяваных аўтаматыкай - 80
стрэлачных перакладаў ГАЦ - 12
аўтаматычная тэлефонная станцыя на 2000 нумароў
радыёстанцый цягніковай і станцыйнай радыёсувязі - 64
камутатараў аператыўна-тэхналагічнай сувязі - 28
прылад кантролю стану рухомага складу - 19
сістэм дакументаванай рэгістрацыі перамоваў - 21
сістэм відэаназірання - 28