Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Тэхнічны пашпарт дыстанцыі

Маладзечанская дыстанцыя сігналізацыі і сувязі ўтворана 9 студзеня 1940 года.

Дыстанцыя размешчана на скрыжаванні важнейшых чыгуначных напрамкаў Мінск - Маладзечна - Вільнюс, Полацк - Маладзечна - Ліда.

Межы дыстанцыі перажывалі розныя змены, але асноўным складаным звяном з'яўляецца чыгуначны вузел Маладзечна.

Маладзечанская дыстанцыя сігналізацыі і сувязі ўваходзіць у склад

УП "Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі" і мае наступныя ўчасткі:

1. Маладзечна - Беларусь,

2. Маладзечна - Гудагай,

3. Маладзечна - Будслаў,

4. Маладзечна - Багданаў.

Колькасць супрацоўнікаў-185 чалавек

Агульная працягласць абслугоўваных прылад - 310,9 км

Працягласць чыгуначнага палатна, абсталяванага аўтаматычнай блакіроўкай - 223,2 км

паўаўтаматычнага блакавання - 87,7 км

дыспетчарскай цэнтралізацыяй - 282,5 км

Колькасць абслугоўваных прылад:

пастоў электрычнай цэнтралізацыі - 21

пастоў мікрапрацэсарнай цэнтралізацыі - 1

пастоў горачнай аўтаматычнай цэнтралізацыі - 1

дамоў сувязі - 1

станцый, абсталяваных прыладамі ВАЛС - 13

стрэлачных перакладаў, уключаных у ЭЦ - 561

святлафораў – 1186

кабельных ліній СЦБ і сувязі - 1884 км

пераездаў, абсталяваных аўтаматыкай - 80

стрэлачных перакладаў ГАЦ - 12

аўтаматычная тэлефонная станцыя на 2000 нумароў

радыёстанцый цягніковай і станцыйнай радыёсувязі - 64

камутатараў аператыўна-тэхналагічнай сувязі - 28

прылад кантролю стану рухомага складу - 19

сістэм дакументаванай рэгістрацыі перамоваў - 21

сістэм відэаназірання - 28


Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць