Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Сістэма якасці

У сучасным свеце наяўнасць сістэмы менеджменту якасці з'яўляецца гарантам надзейнасці прадпрыемства і асноўным фактарам даверу з боку патэнцыйных і будучых спажыўцоў і партнёраў.

Высокі ўзровень якасці паслуг, якія прадстаўляюцца станцыяй Мінск-Пасажырскі, пацверджаны сертыфікатамі адпаведнасці на сістэмы кіравання.

У 2003 годзе ўкаранёна і сертыфікавана сістэма менеджменту якасці паслуг, якія прадстаўляюцца станцыяй Мінск-Пасажырскі, на адпаведнасць міжнародным патрабаванням ISO 9001. У ліпені 2024 года па выніках праведзенага ресертификационного аўдыту было пацверджана адпаведнасць сістэмы менеджменту якасці патрабаванням СТБ ISO 9001-2015 «Сістэмы менеджменту якасці. Патрабаванні» і атрыманы сертыфікат адпаведнасці №BY / 112 05.01.105. 01 00507 ад 20.08.2024.

Таксама на станцыі сертыфікаваны паслугі, якія прадстаўляюцца пасажырам на чыгуначным вакзале да адпраўлення цягніка і па прыбыцці да месца прызначэння, на адпаведнасць патрабаванням нацыянальнага стандарту СТБ 1493-2004 «Паслугі, якія прадстаўляюцца пасажырам на чыгуначным транспарце» (сертыфікат адпаведнасці № BY/112 04.09. 021.02 00008 ад 19.09.2022).

За ўкараненне высокаэфектыўных метадаў кіравання якасцю у 2021 годзе станцыі прысуджана Прэмія Урада Рэспублікі Беларусь за дасягненні ў галіне якасці.

Фотагалерэя




Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць