Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Сістэма якасці

У сучасным свеце наяўнасць сістэмы менеджменту якасці з'яўляецца гарантам надзейнасці прадпрыемства і асноўным фактарам даверу з боку патэнцыйных і будучых спажыўцоў і партнёраў.

Высокі ўзровень якасці паслуг, якія прадстаўляюцца станцыяй Мінск-Пасажырскі, пацверджаны сертыфікатамі адпаведнасці на сістэмы кіравання.

У 2003 годзе ўкаранёна і сертыфікавана сістэма менеджменту якасці паслуг, якія прадстаўляюцца станцыяй Мінск-Пасажырскі, на адпаведнасць міжнародным патрабаванням ISO 9001. У жніўні 2021 года па выніках праведзенага рэсертыфікацыйнага аўдыту была пацверджана адпаведнасць сістэмы менеджменту якасці патрабаванням СТБ ISO 9001-2015 «Сістэмы менеджменту якасці. Патрабаванні»  і атрыманы сертыфікат адпаведнасці №BY/112 05.01.105. 01 00062 ад 20.08.2021.

Сістэма менеджменту здароўя і бяспекі пры прафесійнай дзейнасці паслуг, якія прадстаўляюцца станцыяй Мінск-Пасажырскі, сертыфікавана на адпаведнасць патрабаванням СТБ ISO 45001-2020 (сертыфікат адпаведнасці №BY/112 05.04.105. 01 00063 ад 20.08.2021).

Таксама на станцыі сертыфікаваны паслугі, якія прадстаўляюцца пасажырам на чыгуначным вакзале да адпраўлення цягніка і па прыбыцці да месца прызначэння, на адпаведнасць патрабаванням нацыянальнага стандарту СТБ 1493-2004 «Паслугі, якія прадстаўляюцца пасажырам на чыгуначным транспарце» (сертыфікат адпаведнасці №BY/112 04.09. 021.02 00002 ад 30.03.2021).

За ўкараненне высокаэфектыўных метадаў кіравання якасцю у 2021 годзе станцыі прысуджана Прэмія Урада Рэспублікі Беларусь за дасягненні ў галіне якасці.