Вы выкарыстоўваеце састарэлы браўзэр. Каб карыстацца ўсімі магчымасцямі сайта, загрузіце і ўсталюйце адзін з гэтых браўзэраў:

БЕЛ

Мінскае аддзяленне Беларускай чыгункі

Гісторыя

Гісторыя нашай арганізацыі пачынаецца з 1936 года, калі на базе ўчастка наглядчыкаў збудаванняў у Мінску была арганізавана Пятая жыллева-рамонтная кантора Заходняй жалезнай дарогі. Тэхнічная абсталяванне канторы было слабым: станкі прымітыўныя, старыя, адсутнічала аўтатэхніка, меліся толькі коні. У такіх умовах яна не магла выконваць вялікі аб'ем працы. Каласальны шкоду жыллева-камунальнай гаспадарцы нанесла Вялікая Айчынная вайна. Потым былі аднаўленчыя работы.


1949 год праходзіў пад знакам завяршэння перабудовы канторы ў дыстанцыю будынкаў і збудаванняў, павелічэння рамонтна-будаўнічых аб'емаў, умацавання вытворчай базы.

Сення ў структуры дыстанцыі маецца участак рамонтна-будаўнічых работ,

8 наглядальных участкаў, якія абслугоўваюць службова-тэхнічныя будынкі, вакзалы, прыпыначныя пункты, пасажырскія і грузавыя платформы; аварыйна-дыспетчарскі ўчастак, участак кацельнага гаспадаркі, транспартны ўчастак, жыллевы рамонтна-эксплуатацыйны ўчастак № 5 (ЖРЭУ-5).

Дыстанцыя абслугоўвае службова-тэхнічныя будынкi, платформы ў 4-х напрамках: Маскоўскім (да арт. Чырвоны Сцяг), Брэсцкім (да п.п. Энергетык), Маладзечанскім (да ст. Гудагай), Асіповіцкім (да ст. Талька). Працягласць участка абслугоўвання – 540 км.

Характар працы раз'ездны, а гэта кантакты з адміністрацыямі, выканкамамі, аддзеламі архітэктуры, цэнтрамі гігіены і г. д.

Дыстанцыя прымала ўдзел ва ўводзе ў дзеянне новага праекта, які не мае аналагаў сярод краін СНД – праекце «Гарадская электрычка».


Мы выкарыстоўваем файлы cookie

Гэта дапаможа вам эфектыўна выкарыстоўваць афіцыйны інтэрнэт-сайт Беларускай чыгункі і падтрымліваць карэктнае функцыянаванне яго сэрвісаў! Перад тым, як здзейсніць выбар настроек параметраў выкарыстання файлаў cookie, рэкамендуем азнаёміцца з Палітыкай апрацоўкі файлаў cookie.

Настроіць